Robuuster Wonen

Veelgestelde vragen

  • Hebben jullie een showroom?

    Wij hebben onze showroom in Dronten aan de Houtwijk 81. Hier hebben wij een ruimte ingericht waar wij u een breed scala aan tafels, wandplanken en onderstellen kunnen laten zien.

    Wij heten u van harte welkom op:

    Maandag t/m vrijdag 09:00 - 170:00
    Zaterdag 10:00 - 17:00
    Zondag gesloten

  • Ik heb een specifieke wens, is dit mogelijk?

    Graag helpen wij u om uw product te verwezenlijken, wanneer uw gewenste maat en/of optie er niet tussen staat.

    Stuurt u ons gerust een facebook bericht of een email. Geeft u daarbij duidelijk uw wensen aan. Wij zullen dan alle opties bekijken en u een passende oplossing aanbieden.

  • Kan ik mijn bestelde producten ook afhalen?

    Ja dit is mogelijk! Wij sturen zodra uw product gereed is sturen wij u een bericht, hierop kunt u gelijk een afspraak maken zodat wij hem gereed kunnen zetten voor u!

    Let op bij het maken van een afspraak wel op onze openingstijden!
    Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00
    Zaterdag 10:00 - 17:00
    Zondag gesloten

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij ons op verschillende manieren afrekenen.

    U kunt er voor kiezen middels Ideal af te rekenen,

    U kunt bij ons betalen middels Credit Card

    Cash: Bij het afhalen of tijdens de levering kunt u ook kiezen om uw bestelling Contant af te rekenen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Zoals aangegeven proberen wij alle bestelden producten binnen 5 werkdagen bij u thuis te bezorgen. Wanneer wij dit door onverhoopte problemen niet gaan redden zullen wij u dit tijdig laten weten.

    Op de dag van de levering zal onze chauffeur u plus minus 30 min van te voren contacten zodat u niet de hele dag aan huis hoeft te blijven!

  • De levertijd is voorbij en ik heb nog niks gehoord?

    Zoals aangegeven doen wij u spoedig informeren wanneer wij de door ons gestelde levertijden niet kunnen halen. Helaas blijven wij ook maar mensen en en dit er onverhoopt toch bij inschieten.

    Heeft u tot onze grote spijt nog niks gehoord en is de levertijd verstreken? Zoekt u dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij gezamenlijk met u kunnen bekijken waar het probleem ligt.

  • Mijn product is beschadigd, wat nu?

    Al onze producten worden voordat zij verzonden worden uitvoerig gecontroleerd op defecten en of beschadigingen. Dit doen wij zodat wij er zeker van zijn dat al onze producten schade vrij vertrekken.

    Wanneer er toch onverhoopt schade zit op een van uw producten, dan verzoeken wij u dit direct aan ons te vermelden met foto's middels ons e-mail adres info@robuusterwonen.nl

Afspraak maken